EPOS-Demo produkter (NFR: not for resale)
Anmod om EPOS DEMO produkter (NFR:Not for resale) med op til 75% i rabat på listepris. (gældende indtil 30/6-2023)
”EPOS tilbyder 2 NFR-produkter (Not For Resale) med 75 % rabat af to årsager: eget brug og demoformål. Partnere kan teste EPOS Video-produkterne og vurdere EPOS-lydkvaliteten, før de træffer en købsbeslutning, og sælgerne kan bruge produkterne til at tage dem med ud til deres kunder, for at showcase produktet og dens features. Ved at tilbyde NFR-produkterne til en nedsat pris gør EPOS det nemmere for partnere at opleve, evaluere og sælge produktet.”
Link til formular for at anmode om produkter.
For at anmode skal du være EPOS registreret partner. Er du det ikke endnu, så kan du blive det her
Se produkterne her
Support på EPOS-produkter
Vi tilbyder telefon og mail support både fra IsiCom Denmark og direkte fra EPOS’ supportafdeling i Danmark.
IsiCom Denmark support:
- Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag.
- Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2.
- E-mail: support@isicom.dk
EPOS support (DK):
- Åbningstid: 8-17, alle dage
- Telefonnummer: 89 88 28 41
EPOS garantiservice (RMA):
EPOS håndterer alle garantiservice-ydelser selv, og vi er derfor som distributør ikke et extra forlængende led. Både slutbrugere og forhandlere adgang til EPOS’ serviceside, hvor man registrere et defekte produkt eller en returnering.