Service og support på Jablocom-produkter
IsiCom Denmark tilbyder indledende telefon- og email-support, Jablocom (Noabe) tilbyder teknisk assistance og reparation.
IsiCom-support: Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2. Du kan kontakte os på email her (vælg “Service & Support”)
Jablocom (Noabe) Support: Se denne supportside
Fortryder du et køb
Såfremt du fortryder et køb af produkter eller har aftalt at returnere nye produkter af anden årsag, kan disse returneres i intakt originalemballage, medfølgende alt tilbehør, og senest 14 dage efter fakturadatoen. Returneringen SKAL indeholde kopi af faktura og/eller følgeseddel, samt navn eller kopi af aftale med, den IsiCom Denmark medarbejder, returneringen er aftalt med. Er betingelserne ikke opfyldt, forbeholder IsiCom Denmark sig retten til at returnere forsendelsen på forhandlerens regning.
Generelt vedr. returnering af produkter
Du har som forhandler 3 års reklamationsfrist hos os – alt efter hvilket produkt, det drejer sig om. Du kan reklamere over fejl, der opstår i produktet og som ikke er forårsaget af slid eller uhensigtsmæssigt brug. Vi opfordrer til, at du altid ringer til IsiCom Support på tlf. 44 35 05 35 #2 eller kontakter os på email (vælg “Service & Support”), hvis du har problemer med et produkt. Det kan være, at vi kan hjælpe dig over telefonen, så du ikke behøver at sende produktet til os.
Regler for reklamation
Følgende ikke omfattet af reklamationsretten (bortset fra mangler ved produktet eller beskadiget emballage): Etuier • Kabler • Batterier • Strømforsyninger • Tilbehør • Knækkede dele efter produktet er taget i brug
Før en evt. returnering bør vejledningen for afhjælpning læses, så eventuelle udfordringer kan løses med det samme. gdp-06i-repair-guide
Hvis udfordringen ikke kan afhjælpes, skal der udfyldes en formular og sendes direkte til Noabe/Jablocom. Formularen findes her
Omkostninger til returforsendelsen
Disse påhviler dig som forhandler. Husk, at der altid skal medfølge dokumentation for købet af produkterne, enten i form af fakturakopi eller følgeseddel. Hvis du aftaler med en slutkunde, at de selv returnerer en vare til os, er det dit ansvar, at slutkunden medsender en kopi af kvittering og/eller følgeseddel, samt er oplyst om betingelserne for returneringen.
Defekte produkter ved modtagelse
Levering af produkter anses for sket, når du har fået produkterne udleveret – og dermed har overtaget ansvaret for produkterne. Hvis produkterne mod forventning er defekte/beskadiget ved modtagelsen, skal du på leveringsdagen kontakte IsiCom Denmark Support på tlf. 44 35 05 35 #2. Du skal være opmærksom på, at det er dit ansvar som kunde at angive og beskrive (evt. sende et billede), hvordan eventuelle defekter/skader eller mangler opleves. Ligeledes skal der kunne fremvises dokumentation for købet.
Se i øvrigt vores generelle salg- og leveringsbetingelser på denne side.