Support på Jabra-produkter
Vi tilbyder telefon og mail support både fra IsiCom Denmark og direkte fra Jabras supportafdeling i Danmark.
IsiCom Denmark support:
- Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag.
- Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2.
- E-mail: support@isicom.dk
Jabra support:
- Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. OBS: Lukket fra 12-13 hver dag.
- Telefonnummer: 80 70 35 79
- Email: Jabrasupport.dk@jabra.com
Jabra garantiservice (RMA):
Jabra håndterer alle garantiservice-ydelser selv, og vi er derfor som distributør ikke et extra forlængende led. Både slutbrugere og forhandlere adgang til Jabras servicenet, hvor man registrere et defekte produkt eller en returnering.
- Er du forhandler og ønsker at oprette en brugerkonto på Jabra Servicenet, kan du evt. se denne vejledning.
- Er du slutbruger og ønsker at oprette en brugerkonto på Jabra Servicenet, kan du evt. se denne vejledning.
- Når man er oprettet som bruger, kan man oprette sin sag. Se evt. denne vejledning fra Jabra.
Læs mere under Jabras betingelser for returnering her (nyt vindue).
Jabra DOA (Dead on Arrival)
Ved produkter der ved modtagelse fejler, skal forhandleren kontakte IsiCom Denmark , der kontakter Jabra mhp ombytning.