Support på Jabra-produkter 

Vi tilbyder telefon og mail support både fra IsiCom Denmark og direkte fra Jabras supportafdeling i Danmark. 

IsiCom Denmark support:

  • Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. 
  • Telefonnummer: 44 35 05 35 tast 2. 
  • E-mail: support@isicom.dk 

Jabra support:

  • Åbningstid: 8-16 (man-tors) og 8-15.30 fredag. OBS: Lukket fra 12-13 hver dag. 
  • Telefonnummer: 80 70 35 79
  • Email: Jabrasupport.dk@jabra.com 

Jabra garantiservice (RMA):

Jabra håndterer alle garantiservice-ydelser selv, og vi er derfor som distributør ikke et extra forlængende led. Både slutbrugere og forhandlere adgang til Jabras servicenet, hvor man registrere et defekte produkt eller en returnering. 

Læs mere under Jabras betingelser for returnering her (nyt vindue).

Jabra DOA (Dead on Arrival)

Ved produkter der ved modtagelse fejler, skal forhandleren kontakte IsiCom Denmark , der kontakter Jabra mhp ombytning.

Alle priser er ekskl. moms

Distributør af

IsiCom brands

IsiCom Denmark A/S – Metalvej 7C – 4000 Roskilde – Telefon 44 35 05 35 – CVR 21 59 20 48