Jabra Engage 40, Inline Link, USB C/A, UC Mono
Med Engage 40 bliver samtaler tydelige, og kunderne får en bedre oplevelse takket være den innovative Engage+ software. Gør interaktioner meningsfulde og effektive med samtaleindsigt i realtid. Dette headset er designet til at være let, men alligevel robust. Komfortabel og alligevel elegant. Brug den hele dagen uden at mærke den. Og med et intelligent mikrofonsystem, der gør lyden klarere end nogensinde før, er der ikke noget bedre headset, der hjælper dig med at gøre hver kunde til den mest tilfredse kunde endnu.
- Handl i realtid
- Dobbelt mikrofon, dobbelt kvalitet
- En behagelig sælger er en glad sælger
- Bygget til at holde
- God lydoplevelse
- Høreværn
- Den personlige stemmeassistent
- Indbygget styreenhed
- Support til flere platforme
- Optaget lyssignal
Med Engage 40 bliver opkald mere klare og kunder nyder godt af en bedre oplevelse all-round takket være Jabras innovative engage+-software. Interaktioner bliver mere meningsfulde og effektive med opkaldsindsigt i realtid.
Headsettet er designet med dig for øje (selv tak). Det er let, men solidt. Komfortabelt, men elegant. Brug det hele dagen uden overhovedet at mærke, at du har det på. Med et intelligent mikrofonsystem, som gør lyd mere klar end nogensinde før, findes der ikke et bedre headset til at hjælpe dig med at gøre enhver kunde til din til dato mest tilfredse kunde.
- På stikkerne
- Integration med førende platforme
- Dobbelt op på mikrofon, dobbelt op på tilfredsheden
- En veltilpas Agent er en glad Agent
- Let lytning
- Blid for ørerne
- BalancedVoice teknologi
- Knus i samtalen
- Kom tilbage igen senere
Listepris:
1.263,00 kr.
Et softwaresystem, der kan analysere samtaler undervejs? Den næste generation af headsets til kontaktcentre er her - Jabra introducerer Engage 40 med innovativ Engage+-software. Med live pop-op på skærmen får du øjeblikkelig feedback, så du kan forbedre din kundes opkaldsoplevelse undervejs, mens den foregår. Engage+ leverer live vejledning om faktorer, der påvirker din kundes opkaldsoplevelse, herunder baggrundsstøj, stilhed og afbrydelser. Onboarding, coaching og fastholdelse af personale går som en leg, når du har meningsfulde data lige ved hånden. Du får indsigt, der gør dit job lettere og sødere.
Førende udbydere af overvågningssystemer har integreret avancerede Jabra Engage-opkaldsdata i deres løsninger. Det giver deres løsninger større værdi med et klarere overblik over kundeoplevelsen. Disse Jabra-data omfatter info om agenternes baggrundsstøj, krydssnak og stilhed under opkald, så du kan identificere og tage hånd om specifikke problemer. I kombination leverer disse løsninger visuelle dashboards med indsigt om den lydmæssige performance og samtalemønstre for at optimere agentens og kundens oplevelse i hvert eneste opkald.
Det kan være knald eller fald med lydkvaliteten i et opkald. Jabra har udstyret Engage 40 med ikke bare en, men hele to mikrofoner. Den ene hjælper dig med at slippe af med baggrundsstøj én gang for alle, mens den anden holder din stemme knivskarp og gør tale-til-tekstfunktionen mulig. Kombineret med den intuitive Engage+-software skaber Jabras mikrofonteknologi betingelser, der er så harmoniske, at det kan medvirke til, at den gennemsnitlige opkaldshåndteringstid reduceres over hele linjen.
En utilpas Agent fører til et akavet opkald. Derfor har Jabra designet Engage 40 til at være så behageligt, at du knapt nok mærker, at det er der. Med en vægt så lille som 45 g er det super-let med vinklede ørepuder for den mest behagelige pasform. Jabra har også sat et innovativt, labyrintformet mønster på ørekopperne på hvert headset. Udformningen er baseret på undersøgelse af virkelige brugere som dig og er designet specifikt til at lette trykket på øret, så du bliver ved at være afslappet og fokuseret på din kundes behov.
Med avancerede højttalere og innovativ, lydisolerende ørekopper, som passer perfekt, vil du aldrig misse en vigtig detalje under et opkald. Med de specialkonstruerede højttalere i Engage 40, som er optimeret til taleklarhed, mindskes frustrationer, og opkald bliver mere produktive. Sørger for krystalklar lydkvalitet ved hvert eneste opkald. BalancedVoice vil desuden automatisk sikre, at indgående opkald er sprøde og klare - blot endnu en smart funktion, der tilfører rolig effektivitet til hver samtale.
Det er filosofien bag den revolutionerende beskyttelse af hørelsen i professionel kvalitet, som er indbygget i Engage 40. Med Jabra SafeTone 2.0 kan du fokusere på dine opkald med vished for, at din hørelse er beskyttet.
Forestil dig en hjælpende hånd, så du kan høre kunderne mere tydeligt og så dynamikken i hvert eneste opkald bliver optimeret, så du kan få glæde af mere balance på en lang vagt. Engage 40 bruger en unik algoritme til at behandle signaler, BalancedVoice, så du ikke hele tiden skal skrue op for opkaldsstyrken og så du er klar til opkald hele dagen. Slap af, undgå opkaldstræthed og fokuser på din kunde - der er sørget for det hele.
Med Engage 40 har du al magten lige ved hånden. Besvar opkald, slå opkald fra og kontroller lydstyrken i dine opkald med blot nogle få enkle tryk. Det har aldrig været mere enkelt at håndtere opkald. Kontrolenhedens knapper kan integreres med dine platforme til kontaktcenter og Unified Communications (UC), herunder også Amazon Connect og Genesys, for effektivitet der, hvor den er vigtig. Skift mellem platformsskærme og kontroller volumen med programmerbare taster fil hurtig håndtering af opkald. En bedre opkaldsoplevelse for dig og kunden har aldrig været lettere.
Sig 'nej' til dyre forstyrrelser med Engage 40 headsettet, som sætter klare grænser ved at vise, når du er optaget. Et rødt lys vil automatisk lyse, når du taler i telefon. Det viser alle omkring dig, at det ikke er et godt tidspunkt at tage en snak - så du kan bevare fokus på din kunde og give kolleger et klart signal, når du igen er ledig.